ماهواره وآسمان آبی™

این وبلاگ به مطالب عمومی٬ تخصصی وخبری در زمینه ماهواره میپردازد

ماهواره وآسمان آبی™

این وبلاگ به مطالب عمومی٬ تخصصی وخبری در زمینه ماهواره میپردازد

در مورد بورس

بعد از مدت طولانی که از رکود در بازار بورس میگذشت دو هفته ای بود که بورس رونق خیلی خوبی گرفته بود هر چند که در هفته جاری مجددا شاهد افت بازار و شاخص ها بودیم.شاخص بورس در طی کمتر از یک سال نزدیک به سه هزار واحد تنزل پیدا کرد . چند روز بعد ازاینکه دبیرکل بورس عوض شد شاهد رونق دوباره بورس بودیم .

به نظر من بدشانس ترین آدم این وسط عبده تبریزی دبیر کل قبلی بورس بود چون رونق مجدد بورس هیچ ربطی به عوض شدن دبیرکل نداشت وروزنه های امیدی که نامه لاریجانی برای از سرگیری مذاکرات هسته ای با کشورهای اروپایی ایجاد کرده بود سبب رونق بورس شد که همزمان شد با عوض شدن دبیرکل و کلی صداوسیما غوغا کرد که رونق مجدد بورس به واسطه عوض شدن دبیر کل و آمدن دبیرکل جدید اتفاق افتاد.چرا که دبیرکل قبلی در زمان خاتمی انتخاب شده بود و دبیرکل جدید در زمان احمدی نژاد... حال که بورس به علت دوباره حادترشدن مسائل هسته ای به حالت رکود رفته است و رونق دو هفته پیش را ندارد یکی نیست بگه کو اون دبیر کل جدید؟

وقتی که یک روز بورس های عربی افت داشته باشند  و کمی از شاخص ها افت کنه کلی جاروجنجال میکنند .اما وقتی بورس خودمون نزدیک به سی درصد ارزش خودش رو از دست بده وکلی سرمایه از مملکت به همون کشورهای عربی سرازیر بشه هیچ اشکالی نداره!!!

بگذریم .به نظر من اگر مسئله هسته ای ایران به خیر و خوشی حل شود شاهد رونق بورس خواهیم بود ولی اگر این مسائل همچنان به وضع کنونی باقی بماند بورس نیز در حالت رکود باقی خواهد ماند .پس اگر مایل به خرید سهام هستید موقع خوبی است چون سهام ها قیمت خوبی دارند  به شرط اینکه به آینده مذاکرات هسته ای خوشبین باشید...

تا بعد...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد