ماهواره وآسمان آبی™

این وبلاگ به مطالب عمومی٬ تخصصی وخبری در زمینه ماهواره میپردازد

ماهواره وآسمان آبی™

این وبلاگ به مطالب عمومی٬ تخصصی وخبری در زمینه ماهواره میپردازد

چند خبر ماهواره ای

  1. راه اندازی شبکه جدید شب خیز با نام ITN2 .بعد از راه اندازی تی تو اینبار نوبت شب خیز بودکه شبکه دوم خود رو با همون اسم منتها نامبر تو راه اندازی کنه تا بتونه از این راه سرگرمی مارا به قول خودش افزایش و به تبع اون تبلیغات رو دو برابر کنه!!!
  2. شبکه تماشا هم روی هاتبرد راه اندازی شد البته با کیفیتی باورنکردنی!!! تا یه شبکه به لیست شبکه های نه چندان موفق ایرانی افزوده شود.
  3. ساخت ریسیور های مخصوص پکیج cyfra آغاز شد .خوبی این عمل این است که درصورت هک شدن مجدد این پکیج دیگر پروایدر مربوطه نمیتواند به راحتی تغییر سیستم بدهد چون هزینه سنگینی برای آنها بدنبال خواهد داشت .به نظر من بهترین پکیجی که تابحال هک شده والبته روی ایران بیم داشته همین پکیج بود هرچند زود از دست رفت...
  4. چند شبکه از  پکیج tpsرفتند از جمله france3 البته نه از این پکیج; بلکه روی فرکانسی در هاتبرد یک که روی ایران بیم ندارد.
  5. وخبر آخر اینکه شرکت یوتل ست اعلام کرد که بالاخره ماهواره جدید هاتبرد رو در اوایل ۲۰۰۶ به فضا پرتاب خواهد کرد شاید هم زودتر که با این کار هاتبرد یک هم روی ایران بیم خواهد داشت.

(راستی من رو از نظرات خودتون محروم نکنید اگه این خدمت لعنتی اجازه بده سعی میکنم هر چند روز یکبار آپدیت کنم.)

تا بعد...

 

نظرات 1 + ارسال نظر
رویا شنبه 26 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 06:52 ب.ظ http://corocodile.blogsky.com

سلام. خوبین اقا مرتضی. این طور که معلومه شما باید در مورد ؛جی آی اس؛ هم خبر داشته باشید. خوشحال میشم در این مورد راهنماییم کنید.
شاد باشید و خوشحال
رویا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد