ماهواره وآسمان آبی™

این وبلاگ به مطالب عمومی٬ تخصصی وخبری در زمینه ماهواره میپردازد

ماهواره وآسمان آبی™

این وبلاگ به مطالب عمومی٬ تخصصی وخبری در زمینه ماهواره میپردازد

چند خبر ماهواره ای

  1. خبرهای رسیده حاکی از آن است که کانال جدیدی به نام pmc movie در حال راه اندازی است که در طول روز به پخش فیلمهای هالیوود وبالیوود خواهد پرداخت.حال خدا میداند که تا چه حد این خبر صحت داشته باشد چون این شبکه قبلا نیز خبری مبنی بر پخش فیلم سینمایی در همین شبکه را داده بود اما هرگز به این حرف عمل نکرد چه برسد به افتتاح یک شبکه سینمایی آن هم در هاتبرد. اما مسئولان pmc امیدوارند از راه اسپانسرهای خود درآمد خوبی نیز از این راه کسب کنند.
  2.    در ماهواره  ترکست کانال جدیدی به نام  bbc turk افتتاح خواهد شد  که به رقابت با cnnturk در زمینه اخبار خواهد پرداخت.
  3. کانالهای مالتی ویژن درصدد تغییر نحوه پخش کانالهای خود دارند بدین معنی که دیگر این کانالها برنامه هایشان را درهم پخش نخواهند کرد و یک کانال مخصوص پخش فیلم  یک کانال اسپورت یک کانال پورنو و... خواهد بود همچنین یکی از این کانالها به صورت ۲۴ ساعته به پخش برنامه های پورنو مثل اسپایس خواهد پرداخت!!
  4. خبر دیگر اینکه مالتی ویژن در صدد تغییر سیستم پخش تصاویر از حالت معمولی بهHDمیباشد HD  (high difinition به نحو شگفت آوری کیفیت پخش برنامه ها را بالا میبرد اما عیب آن اینست که ریسیور و تلویزیون باید قابلیت پخش این سیستم را داشته باشد که متاسفانه اکثر ریسیورها و تلویزیون های موجود در ایران این قابلیت را ندارد ...

تا بعد...

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:13 ب.ظ http://brightfire.blogsky.com

کدامیک از درختانی که زیر سایه شان با هم قدم زدیم، قسم بخورند
تا تو صداقت نگاهم و پاکی عشقم را باور کنی؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد