ماهواره وآسمان آبی™

این وبلاگ به مطالب عمومی٬ تخصصی وخبری در زمینه ماهواره میپردازد

ماهواره وآسمان آبی™

این وبلاگ به مطالب عمومی٬ تخصصی وخبری در زمینه ماهواره میپردازد

Polsat

بعد از یک مدت تقریبا طولانی که از هک ناگرا۲ میگذرد همان طور که قبلا پیش بینی کرده بودم بالاخره پکیج پلست هک شد و این کانالها در کم دراگون باز شد . الان باید منتظر آمدن نرم افزارهای مخصوص ریسیورها بود.پکیج پلست شامل کانالهایی در حد نسبتا خوب میباشد اما تنها مشکل آن زبان نه چندان جالب لهستانی آن میباشد.

تابعد...

نظرات 2 + ارسال نظر
کامیرا سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 02:52 ب.ظ http://www.bandarabbascity.com

سلام. شما که تخصص داری میشه بگی من چطور رسیور خودم رو از اینترنت دانلود کنم؟ کابل مخصوص رو دارم اما نمی دونم از کدوم سایت باید فایل رو دانلود کنم. میشه کمک کنید؟ ممنون میشم.

سعید سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 03:18 ب.ظ

سلام اقا مرتضی 09131631569

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد